mogna klubben?

höhöhö, har vart seg idag:D igen..?
och idag vare för direkt när ja kom hem så vare middag, tomatsoppa med ris tänkte ja säge men de va bröd jag menade xD och efter det diskade jag:O *kors i taket* och sen har ja spelat dataspel som en dåre med min lillebror 8D
Vi har spelat Lego Batman
Adrian var Batman och ja va Robin xD hihihi han e sån tönt i de här spelet och ännuvärre e jag som sitter och asgarvar 8D haha på dom små filmsnutten mellan banorna så typ ramlar han eller blir anfallen i bakgrunden av Batman och jag dör typ av skrattxD
och är dom inte otroligt snygga?

peace

Kommentarer
Postat av: ess'

haha min broder har oxxå sådant där spel vi spelade det förut ^^

2009-01-25 @ 14:40:44
URL: http://missprezident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0