problem, kladdkaka och twilight!

ojj herreminge vilka problem!
vaknade vid 11 men har inte lyckats komma in på bloggen! har kronglat hela morgonen tills nu! när ja loggar in så står det att sidan inte kan visas och skit! ja blev megaarg -.-'

aja! har spenderat dagen hittils till att baka kladdkaka 8D
som ni ser så e jag en höjdare på att grisa när jag bakar (A) hihi
momsi smetikladdish kakish

min lillebror fyller ju år idag och han gillar inte tårta så de blir kladdkaka:)
såhär fin blev han när han slickade av vispen när smeten vart klar^^


hihi söt va? ^^ mohohohoho

TWILIGHT
ska ses ikväll igen:D hohoho den e så bra 8D jag Deo och AV ska se den =) jag och Deo har ju redan sett den men heheh kan se den igen och igen, igen och igen!!! :D hihihi

nej nu ska ja titta kakan i ugnen
cya <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Men guud vad sugen jag blev på kladdaka :D <3

2009-01-10 @ 15:15:02
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0