seg uppdatering (A)

hoho hello ^^
jag har då inte skrivit något om min dag idag och de beror på att jag har suttit och glott sönder "Livet enligt Rosa" sen jag kom hem idag 8D HAHAH så jäkla bra! Älskar serien^^

Jaja, idag på hoppningen hoppade vi rätt så jätterolig grejj och det gick asbra :D Bytte ju ut bett och träns och lite saker idag. Såhär hoppade vi

(klicka för att se större)

ja och ni måste erkänna mina paintskills?! ;) hahahhahah nejmen den övningen var superkul iallafall:)
Imorgon hoppar vi för Petra. Har hoppat för Linda dom två första dagarna och sista dagen ska vi ha Nina.
Nej nu ska ja tare grymt lugnt ;)
ciao


Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ritningen XP

2009-01-04 @ 18:10:30
URL: http://kaeck.blogg.se/
Postat av: Natta

Börja nu med krysset eller ?

2009-01-04 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0