seg

hejhej, seg som ja kan bli är precis va ja är nu 8D hahaha
har duschat klart nu (Y) brabra(Y)

Dagen i skolan var seg, med först bild sen VÄRLDENS LÄNGSTA svenska lektion, som började på mentorn och slutade efter svenskan utan någon rast och skit!! BLÄ!
Såg världens sämsta tråkigaste film som va så dåligt gjord att man bara ville gråta! Och den va lång och tråkig OCH på Isländska?!?!?!?!?! jaaaaa doooooog....

jaja, efter skolan åkte ja till stallet efter att jag och Deo hade fikat lite:) Jag fick Rexona och blev ganska besviken, hade ju önskat Linnea till hoppnignen och hon som fick Linnea hade önskat Rexona och vågade inte hoppa Linnea så innan lektionen fick vi iallafall byta så ja fick Linnea:D:D:D:D:D:D:D (bilden på oss e inte från idag)
De gick faktiskt bra:) Hoppade tre-studs och oxer på ena långsidag och en upphöjd bom på andra :) (ja e så rolig som ritat 8D)
Först höll Linnea på åh tjafsa och sprang förbi bommarna utan att de äns bliviti ett hinder än.., men tillslut gick hon över dom och när de sen blev hinder hoppade hon de galant... Min sits var därimot inte så bra idag menmen.., allt kan ju inte va perfekt ;)

Efter ridningen gjorde ja typ inget?! Busade runt lite och satt mest i cafeterian och pratade:) Klockan tickade på och jag och Rebecca Husberg satt på läktaren tills stallet stängde :D sen kom papi och hämtade mig<3

Så nu har ja duschat och ska lägga mig och läsa:D mihihi
Hare bra
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0