Söndag

Hejsan hoppsan^^
Jag som är så smidig lyckades försova mig trotts att vi hade sovmorgon:P hahaha vaknade halv tolv och fick panik! Smsade Lakey och bad henne fixa min häst och sen skyndade jag ner till stallet. Kom ner typ tio i tolv och då vare brottom, bytte om på ngn minut och hämtade sporrar och sånt. Petite var sadlad och skulle bara tränsas men ja va så osugen på att rida henne idag och då fick ja veta att Ylva inte skulle komma och då blev det så att Wilma inte skulle gå någonting alls idag så jag frågade Nina om ja inte kunde rida henne istället. De tyckte hon va superbra ide så blev Wilma:)
Gick inte bra men kul att rida ngn annan som omväxling:)

Efter det så busade jag och Ellen lite, stod och sa "broorshaaan" hela tiden, eller de va Ellen som sa det och jag skrattade^^ Sen hjälpte vi Lakey med Petite för hon skulle hoppa henne i ponnycuppen och efter det så fikade vi i cafeterian.
Sen började hoppnignen och vi kollade på och skrattade som dårar åt de mesta^^, mest åt Ellen som alltid är så rolig^^

Sen närom va klara så tog jag in Vitsippa och Ellen tog in Petite så dom som ridit kunde gå och fika och på prisutdeling och såntdär..,
visade sig också att långa Lakey fick guldet och både jag, Ellen och Lakey's mamma blev ju galet stolta:D

Sen vare bara att gama i sig all fika. Bullar, kärleksmums, saft, kaffe, mackor, morotskaka och massa gott^^
Hihihi

Jag och Ellen gick och skötte:) liten Busesötponny var jättemysig^^ Men hans ena bakben är lite varmare.., så ja hoppas han får vila imorgon annanrs blirja lessen<3

När ja sen kom hem idag så satte jag mig på motionscykeln och cyklade faktiskt en hel mil och de tog inte mer än 26minuter:D kände mig duktig!
Hoppade sen in i duschen och efter de vare middag me världens bästa lasagne:D älskar<3

Nu sitter ja mest och har försökt hjälpa Philippa me bloggen men de e något sjukt fel som ja inte förstår mig på! Jättejobbigt, aja, hoppas de ordnarsig!

Nu blire bara jobbigt om inlägget blir längre^^ Hihi,
Hare bra hörrni,
Byebye


Kommentarer
Postat av: Erica

Sv, jaa älskar dem med. Passar till allt :D

Tack så mycket!

2009-01-25 @ 21:42:59
URL: http://eriiican.blogg.se/
Postat av: Y

älsklingen då! Sista gången jag red henne var förra gången :'(

2009-01-25 @ 21:46:30
URL: http://ylvape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0