Lista

99 saker du kanske inte visste om mig?!

1. Namn? Miranda
2. Födelsedag? 16 Januari
3. Vart bor du? Solna
4. Bor tillsammans med? Mami, papi, bror, busekatt!
5. Flickvän/Pojkvän? nej
6. Färg på ditt hus? grågränfulblä?
7. Var är du född? Solna
8. Din första kompis? öh? Katrine typ:)
9. Vilket år tar du studenten? förhoppningsvis 2010
10. Något jobb? Vill ha!
11. När ska du sova ikväll? Borde redan sova
13. Ätit idag? Jag ja?!:) massa
14. Kramat någon idag? yes
15. Pussat någon idag? nej^^
16. Vad har du ätit? frukost: Bacon och mackor,bullar kaffe, fikade; tårta, bullar, kakor, massa gott, kaffe. Middag: Pizza TJÅKISDAG!
17. Dagens klädsel? jeans, svart tröjja, vit kofta, vita skor, skinnjacka
18. Dagens smink? maskara bara :D
19. Gillar du filmer? japp
20. Dagens roligaste? bilturen till min syster 8D
21. Har du många vänner? Tillräckligt många:)
22. Hur många har du kramat? räknar man sånt?
23. Vem kramade du senast? ngn i släkten:)
24. Vem pussade du senast? Minns inte O_O
25. Hur många är dina bästa vänner? Ellen och FYllo Crew <3 ;)
28. vem pratade du med senast i telefonen? minns inte 8D
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? orkar inte titta!
30. Favoritfilm? RockADoodle
32. Låt? Hilf Mir Fliegen
33. Mat? Tortelnini
34. Dryck? Coca Cola och Kaffe
37. Stad? vet inte riktigt men Rom var underbart:D
38. Land? Inte sverige iaf!
39. Ämne i skolan? Inget
40. År? ngt

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? typ th? xD
42. Personen du va med? familj
43. Gången du skrattade? nyss när ja berätta ett blondinskämt 8D
44. Gången du grät? nästan idag av lycka när ja fick tillbaka mina bilder:D
45. Pizzan du åt? idag xD
46. Gången du var i göteborg? öhm... några år sen
48. Gången du var full? igår 8D
49. Gången du åt glass? förrigår :)
50. Personen som såg dig gråta? syster, mamma, pappa, farmor och bror (På landet för några veckor sen när ja såg Lenas grav igen ._,)

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? båda
52. Hund eller katt? mjaou
53. Ute och festa eller hemma och mysa? ...ute? hemma? båda?
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel<3 8D
55. Singel eller upptagen? hmm... kör bara (Y)
56. Snuttis, Bdb eller playahead? BDB
58. Ringa eller bli uppringd av en söt? bli uppringd
59. Big brother eller paradise hotel? big brother
60. Svart hår eller blont? hahahahahhaahhahahah xD
61. Bruna ögon eller blåa? Blåa
62. Choklad eller lakrits? choklad!
63. Göteborg eller stockholm? inte sverige
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? Coca Cola
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Djurgården eller Hammarby? F U! Aik hallå!
68. Älska eller älskas? båda
69. Leva eller dö? leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? många
71. Personer du hatar? många xD
72. Personer som sagt jag älskar dig? många!
73. Personer du tkr är söt just nu? många
74. Glassar du ätit på en dag? inte många
75. Festivaler du varit på? peace and love ;) sen säkert fler när ja va typ miniliten me de räknas knappt
76. Gånger du haft minnesluckor? haha alltid när ja svarar på sånnahär listor xD
77. Piercingar har du? 2 i öronen och en i tungan:)
78. Personer du saknar just nu? många!
79. Gånger ditt hjärta brustit? En?
80. Vad ska du göra i morgon? klappa pånisar:D

VEM/VAD:
81. Ska du träffa imorgon? Ellen 8D
82. Sjöng du senast för? ???
83. Hade du senast en msnkonversation med? Rebecca Dey
84. Spelade du tv-spel med senast? Min bror:)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Tom Kaulitz! Mjaou
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Några personer!
87. Förtjänar att dö? ... han som typ hade låst in sin dotter i källaren i 24 år och typ våldtagit henne så hon fått barn och skit...
89. Vill du sova brevid inatt? Tom Kaulitz! Grrr RAAWR ;)
90. Gör dig glad? typ de mesta:D
91. Gör dig ledsen? döden ._.
92. Vad vill du helst göra nu? gå på konsert och hitta ett jobb!
93. Önskar du att du slapp göra? gå i skolan
94. Vill du ha nu? pengar 8D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? önskade mig mina skor och pengar och de fick jag:D
96. Längtar du till? Tokio Hotel konsert?! när de än blir:) och deras nya album
97. Tycker du om dina betyg? dom e väll fina?!:D naaaaaaat...
98. Ångrar du något i ditt liv? gör nog de.., men gjort e gjort!
99. Är det bästa som har hänt dig? svår fråga..., kan nog inte komma på det allra bästa, men något av det bästa är mina två kattar jag har haft :'> låter fett töntig nu! Men de e verkligen något av de viktigaste i mitt liv.., har ju bara en av dom kvar men dom både betydde värden för mig
Sen mina två sköthästar som jag haft, där jag också bara har en av dom kvar! De e så fint för mig och kan inte ersättas av ngt annat! De ger mig lycka till tusen.
Svårt att förklara! De är så speciellt...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0