Vintervandring...

hello everyone!
Ja, idag vare vintervandrig för min del^^ yesyes, gick 8km ute ngn stans åt helvete 8D hahaha klappade pånisar :'> Dom va megasöta! Den svarta lilla pånin me fluffluff hår fick vara AV's (tvinga henne klappa den när ja fotta 8D) och den fina vita pånin me mörk man fick va min :'D
aja.., ja fick ont i knäna och skit men ja överlevde iaf:)
Och Linn bjöd på varmchoklad 8D *happyface*

anyway, när ja skulle åka buss från sumpan till solna c så såg ja att bussen stod på hållplatsen så ja sprang! Och när ja e ungefär 3meter från dörren på bussen, stängs den och kör iväg! Jag han alltså fram till dörren när han körde! IDIOT! fyfan va arg jag blev:O AAAAAAHHHH!
Ja fick vredesutbrott och ville slå ngn, men lät bli 8)
höhö.., aja åt en macka när ja kom hem.., nu ska ja typ läsa lite, kanske gå och lämna tillbaka en väska köpte igår :P hihi och bara tare lugnt:)
hörs senare<3
Bye


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hur kan du bara ha TVÅ bilder?!? Jag lyckades ta typ miljoner ><!! Haha! De där hästarna var så söööööta!!

2009-01-29 @ 16:37:57
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0