8/7-09

Godmorgon, godmorgon!
Dagen började för mig när jag vaknade vid halv ett ungefär. Jag låg och segade i sängen i en extra halvtimme därimot men det var ju oundvikligt för mig.
Nu har jag tagit det lugnt otroligt många dagar och kvällar och nätter så jag börjar bli otroligt rasslös faktsikt! Det var ju planerat att vi skulle dra en kryssning den här veckan men priserna var skyhöga så vi får göra det någon annan gång... snart hoppas jag(A)

Jag har ätit två mackor med salami och druckit massa koppar kaffe till frukost idag och nu segar jag bara framför datorn och TVn... menmen, sån är ju jag!
Jag har inga vita papper kvar? Det stör mig för jag kan itne rita då... *gråter lite*
Men, de ordnar sig :D

ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0