Back in the days

Hejsan hoppsan!

Har suttit nu ett tag och kollat igenom så sjukt gammla bilder så det inte är sant! Har lagt upp en del på facebook också. Det är så jäkla kul att titta på såntdär gammalt...


Här är en bild på mig från 2005, jag är alltså bara 14år! hahahahhaha skönaste tröjjan ever ju!!!
(skulle vilja/behöva ha en sån nu!)
Men alltså fy i helvete vad smal jag var... sjukligt!  Titta bara på överarmarna! Åh herre..,


Jag och Johanna på mitt landställe samma år... små skitungar båda två ;) hahaha men fan va kul vi hade alltså! Och jag kommer ihåg att Johanna ramlade ner i vattnet med skorna på AHHAHAHAHHAHA åh herregud vilka minnen!


år 2007, då jag var 16, åkte jag med Sofia till Rom... en av de bästa resorna jag har gjort faktiskt! Vi hade askul vekrligen, fast jag kännde mig lagom borta eftersomatt jag inte kunde språket, men Sofia var en bra tolk ;) haha


Jag och Ellen i slutet av 2006, vi är alltså båda 15 år och katter ;) MJAOOOUUWEEE.
Nejmen, Bosse och BrittErik fick va me på bilden, älskar fan den här bilden, den är klockren! <3


Jag och Ellen i ridhuset också år 2006... fyfan va gamla bilder jag har alltså! Men visst är vi söta? Jag har för mig att det här var en av de första bilderna som tog på oss två tillsammans, hahaha! Viktig information? ;) hahahaha

Nej, nu pallar jag inte fler bilder, men erkänn att det var lite kul att se?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0