Elliot i skogshagen

SHuuuuuu,
imorse så hoppade jag Arrac och vi tränade omhoppningssvängar och de gick hyffsat bra. Han stannade en gång när jag kom dåligt på ett hinder så det var mitt fel, annars hoppade han fint.
Bilder får ni från de senare ;)

På eftermiddagen så skulle inte Kira rida till skogshagen för hennes knä gjorde ont så då lät jag Arrac vila och red Elliot istället.
Vi hade stafetter och ponnyn var helt galen, sparkade bakut och höll på och larvade sig, var asroligt. Mitt lag vann flest stafetter ;) vi är bäst!
Sen så hoppade vi lite stockar och Elliot körde in mig i en gran så jag verkligen var på gränsen på att åka i backen... hahahaa men annars hoppade han fint.

Här är en bild från någon dag sen då jag hoppade Elliot och en på mig och Arrac samma dag.

Elliot

Arrac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0