Fy på mig, igen!

Nej hörni, nu känner jag mig dålig!
Slängde ju bara in en låt igår, dumma jag.

Men iaf, i förrigår firade vi ju Blixt? Som jag inte såg skymten av... men ja orkar inte prata om kvällen mer än att jag har blåmärken överallt och en svullen fotled (Y)
Någon (jag) hade ju typ hela världen i knät igår... och någon (jag) ramlade ut ur taxin... bra jobbat!
Menmen, sånt händer! (min bästa bortförklaring)

Vaknade iaf typ ett idag? Pallante göra något så låg i sängen i typ en timme med den bärbara datorn framför mig.. sen så blev jag sjukt godissugen så nu har jag vart nere och köpt en Amigochokladkaka! Ska dra igång kaffet och sätta mig vid TVn och svulla i mig den:D nice

så... aa... BYE haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0