God dag

Hellooooo!
Igår firade vi då ,min kusin som jag sagt typ 40tusen gånger nu. :)
Jag åkte med Kira och Minna ut till åkersberga och kom dit precis i tid till middagen. Det  var mackor och massa sallad och pastasallad och mumsigheter och jag drack nöjt massa champagne och öl.
Pallar inte berätta så mkt men de va asnice och vi fick god tårta till efterrätt... MUMMA! Sen så drac jag lite vin precis innan vi drog ut.
Tåget tog en halv evighet... och alla höll på att pissa på sig... min väska gick sönder, men den lagade vi snabbt:D hihi.
Väl ute kom min syster också och sen är de lite lulligt i minnet... men de va nog nice!
Senare skulle jag iallafall ta en Taxi hem med massa människor och jag kom hem ngn gång,........... :P

aja, palla... nu ska jag diska och spela hög musik:D maha
vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0