God morgon!

Ja, god morgon gott folk!
Läsarantalet sjuker, men vafan, sånt händer!
Igår åkte jag skärgårdskryssning dåra! Det var trevligt, jag drack massa öl, träffa massa roliga människor och åt chips och lyssnade på musik förståss!
Pappa sjöng faktiskt lite igår också HAHA!
Och Jocke tog en ful bild på mig :'< hahahaha!

Efter själva båten som jag inte orkar skriva så mkt om (eftersomatt vi bara drack öl och lyssna på musik) så gick vi, jag, min syster Rebecca, hennes killa Jocke, deras kompis Kristoffer och min kusin Luke, ut på medusa och drack mer öl! Jag och Luke tog en sen tub hem och jag somnade typ direkt när jag såg min säng! Har fan saknat den<3 haha

Nej nu idag har jag smörjt in mina skor med någon jävla mousse eller vad det var för något. Snart ska jag äta och hoppa in i duschen igen....
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0