goddagens!

Hej igen!
Jag känner mig verkligen bäst på att uppdatera min blogg?
Inte
Men det är sånt som händer, jag har ju varit på lite dåligt humör och har inte alls känt för att skriva i bloggen på sistonde... menmen.

Imorgon åker jag iväg till världens bästa gunnorp! Fyfan vad jag har saknat det! Jag tar med mig min dator och uppdaterar lite smått där!
Igår packade jag klart nästan allt så idag kan ja bara tare lugnt och faktiskt gå ut om det råkar hända något skojjsigt ikväll! ;)

Idag så har jag inte hunnit med så mkt. Tagi ett tusentals powernaps efter att jag kände mig duktig och gick upp innan nio imorse... men som sagt, en massa powernaps efter de. Sen så kom en gubbe och ringde på dörren och berätta att han ska stänga av vattnet... kul. verkligen!

Men jag hann hälla upp lite vatten i flaskor så nu har jag dragit igång kaffebryggaren och ska snart sätta mig vid TVn med kaffe och bullar, MUMMA!

Vi höres ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0