Godmorgon !

Vaknade för ungefär två timmar sen och har hunnit med att äta frukost och ligga och ruttna lite framför TVn. Harry Potter 5... på svenska-.-' hahahhaa menmen!

Idag har jag inga som helst planer för... får se vad som händer.
På lördag ska jag iallafall åka och fira min kusin Julia som fyller hela 20år. Det ska verkligen bli superroligt, har inte träffat henne på evigheter!

Nej barn, tror jag ska sätta mig och rita lite? Var ett tag sen... men jag kan inte fortsätta på några av mina redan påbörjade bilder eftersomatt jag tog med dom till landet och mamma tog ut dom i bilen för att visa hela släkten och så glömde hon dom där....
Menmen, får börja på något nytt?! :)

Vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0