GodmorgonGodmorgon

Vad e de för dag idag? Vad e de för dag idag? De e ingen vanlig dag, för det är en extra tråkig dag, bläääääääää!!!

Vädret är pyton, men kunde vart värre! Min frukost existerade inte, men mitt kaffe fick jag! Mina vänner är utomlands, fast några är ju kvar! Mitt humör suger, men det kunde vart värre!

Japp, negativa klubbens ordförande, det är jag! Lite synd faktiskt men så är det!
Jag är ensam medlem också för jag pallar inte andra negativa folk så de får inte vara med i min klubb!

Nej, tillbaka till verkligheten, inte ens en klubb har jag på riktigt!
Jag har tråkigt och det har jag haft i några dygn nu, inte ok! Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken? Får antingen sitta och mögla lite tills mina glada kompisar kommer hem imorgon eller så får ja ta och göra något?! Får se hur det blir, antadligen de första -.-'

Menmen, kaffe till frukost, för brödet var slut och pasta var jag inte så sugen på till frukost!

Funderar också på att skaffa en ny blogg? Börja om från början lixom, men den här får vara kvar då också... fast jag har inte bestämt mig än... vi får se hur det blir!

Hare bra
peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0