Gunnorp är livet...

... som pricken över i:et!

Ja, nu har ju jag inte uppdaterat på en halv evighet men internet här vill inte sammarbeta!
Jag har det superbra och Arrac är världens finaste!

Första dagen här så red jag på Cola eftersomatt Arrac inte gick med första lektionen. Direkt efter passet tog jag ut Arrac och red honom till hagen.

Dagen efter så hade vi "provridning" på morgonen och jag fick då Arrac såklart.
På eftermiddagen red vi ute i skogshagen och jag hade världens snyggaste outfit ;) hahah. Red i linne och shorts med ridskor till, blir inte så mkt fulare än så! Haha!

Igår så red vi först i paddocken och sen i skogshagen. Dressyren gick helt ok... inte så jättebra och inte så jättedåligt. Sen i hagen så var det superkul, vi red korta galoppsträckan tre gånger och de va askul verkligen!
På kvällen så fick jag och Kira rida Lukas och Cola till hagen för dom hade fått nya skor så de hade inte gått till hagen med de andra... de va kul! heheheheh....

Imorse så spöregnade det så det blev ingen ridning men i eftermiddags så red vi dressyr dubbelt pass, så jag red först på Elloit och sen på Arrac.
Elliot var verkligen jättefin och mycket lättare att arbeta med än vad Arrac var. Hahaha, men Arrac är ändå värdens bästa!

Imorgon så blir det sista dressyrpasset sen så hoppar vi i övermorgon, jag är grymt taggad!

Så ni får ha de bra sålänge ifall jag inte hör av mig på ett tag.
Sen så får ni se en asdålig bild på världens finaste Arrac här också ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsa allla!!! Längtar jätte mycket tills jag ska dit!

men jag hittade inte din klänning och jag frågade till och med.:( men ha så jätte roligt resten av lägret!:)<333

2009-07-20 @ 12:57:50
URL: http://rebeccalakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0