Kryssning

Förlåt för den kassa uppdateringen, men det är såhär att vi bestämde oss helt plötsligt för att dra på kryssning i måndags.
Så jag, Sabina, Ellen, Andreas, Adde, Markus, Micke? och Steff? åkte iväg med båten 19.30 i måndags och kom hem 18.15 i tisdags.

Det var absolut en otroligt rolig kryssning, den kändes lugnare, fast jag var mkt fullare än va jag va sist. Har minnesluckor och det brukar jag fan nästan aldrig få.
Aja.., ja, Sabina och Ellen delade på två flak öl och några gin? eller hure stavas...
aja minns inte så mkt så orkar inte skriva så mkt heller...

jag och Ellen köpte vår korv btw, så jävla god!
sen när vi gick av, var jag fortfarande otroligt full, för innan avgång drog jag och Sabina i oss 4drinkar, som vi dessutom bad om mer sprit i hahahahahha!
Iaf, när vi gick av tappa jag bort Ellen och Sabina så de andra erbjöd mig att åka med en taxi till solna. sen så väntade sabina och ellen på mig och jag mådde fett dåligt för dom blev sårade :''< förlåt!

när jag kom hem tog jag iaf en powernap till halvtio sen drog jag hem till Andreas och drack smirnoff... han och hans bror Alex, spela tvspel... typ fotboll, ja och Alex tjej? tror ja, kollade på. Och sen gick Alex och hans tjej och la sig så ja och Andreas kolla på först en film sen en jävla massa oliika serier....
klockan.... jag har ingen aning.... så orka jag inte gå hem så ja sov kvar.

Vaknade halv ett i morse och fick skjuss hem.
Nu ska jag duscha och äta och fixa med tvätten!
Ikväll blir det skärgårdskryssning med massa öl! NICE
Vi höööreeeeees!
pusshej

Kommentarer
Postat av: v

fin och bra blogg:D

2009-07-01 @ 17:57:02
URL: http://dollhouse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0