Landet

Shuuuu,
idag vaknade jag hos Sabina vid tre. Pappa ringde och jag skyndade mig hem för att följa med till landet.
Väl där så rensade jag bort allt ogräs som växt upp runt Lenas grav och sen åkte jag över till farmor.
Hos farmor träffade jag också farmors mamma och det var verkligen sjukt lägne sen. Hon ska fylla 97 men är verkligen hur ung och pigg som helst.

Sen drog vi vidare till farfar och Farula. Angie fyllde år så vi åkte och firade henne.
Jag kom trea i fyrkampen.
Sen så tog jag tåget hem för jag e vekrligen inte en landetmänniska :P hahahaha

pallante skriva
ciao


Lena, min katt som dog förra sommaren </3

Kommentarer
Postat av: Ellen

R.I.P

Men vilken otroligt underbar bild :')

2009-07-04 @ 13:21:55
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0