Lillördag, va händer? :D

Hej alla fans!...
hahaha

Ja, igår var jag utanför huset trotts mitt lilla problem... det hindrade mig tydligen inte så mkt. Jag var först inne i stan med min syster och vi gick runt i affärerna i en halv evighet.
Sen så gick vi och åt, hon åt suschi? eller hur det stavas och jag åt pasta. Mumsi!
Sen fortsatte vi gå runt i affärerna lite och tog sen en kopp kaffe i gallerian.

Där satt vi medan jag väntade på Andrea och Anna-Veera. När dom kom drog vi till megastore där Andrea köpte en skiva och sen dro vi vidare för att skaffa tågbiljetter.
På tal om det, så har jag ju glömt att berätta att vi åker till Göteborg den 15september för att se All Time Low den 16 och den 17 kommer vi hem igen. Det ska verkligen bli asroligt.

Aja, sen drog jag hem en snabbis och sedan vidare ut till Nivå där jag drack lite smått med min syster och min kusin. Sen drog dom vidare ut och jag åkte hem för jag var inte så himla pepp. En annan gång kanske?

Idag har jag typ inte gjort ett skit... ätit sallad till frukost.. nyttig? Sen så har ja typ lyssnat på musik, tittat på TV och nu har jag gjort kaffe! Haha. Kanske ska dra i mig lite lunch snart också...

Idag är det ju lillördag också! Kanske kan komma ut lite? Känns som att jag behöver det idag igen;) Men min plånbok lär gråta en skvätt ;)

Men vi höres senare folket
Hare bra, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0