saker jag har skaffat...

Hej alla glada och mindre glada!
Nu e jag uppe mitt i natten och bloggar, haha! Står på msn att jag sover, men icke! *busig*

Jag kom nyss på att jag har skaffat lite småsaker som jag faktiskt glömt att visa för er läsare! Som min "nya" mobil!

Fick låna en mobil av Ellen och den är ju bara för cool! Tycker ni inte? Den funkar alldeles utmärkt för mig! Inga konstigheter och jag menar, man ska ju inte vara för kräsen! ;)
Så nytt nummer och ny mobil har jag.

Sen har jag skaffat en ny älsklingsväska! Verkligen döälskar min väska!

Köpte den på Ginatricot för fjuttiga 179;- Det var den absolut värld och nu känns det som om jag använder den typ hela tiden! Men fy vad jag älskar den.
Den fanns även i färglös (alltså svart/grå/vit) men kände att jag ville ha den i färg.

Har också skaffat mig ett linne/klänning, precis innan vi drog på kryssning i måndags. Skulle haft den på kryssningen men kom på att jag inte hade någon BH som passade till med mig så jag lånade linnen av Ellen när vi var på kryssning.

och bilden är sämst men de var svårt att fota med datorn, hahaha!
Här är den iallafall och den köpte jag på Ginatricot för 149;- Samtidigt köpte jag ett par assnygga gula trosor^^ men dom har jag ingen bilkd på.


Nej nu ska jag sova påriktigt!
Godnatt ppl<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0