sämst, i know!

Yeees, nu har jag varit sämst på att blogga, igen!
Sånt som händer... iaf mig väldigt ofta nu på senaste tiden. Men de blir nog någon slags bättring av det nån gång i livet.
Idag har jag segat som fan... tänker göra de i några dagar framöver eftersomatt jag har ett litet problem som hindrar mig från att lämna huset tills de e borta.
Vi får se hur lång tid det tar!

För övrigt är jag galet festsugen! Har ju inte varit ute på över två veckor vilket är väldigt jobbigt enligt mig. Jag hade gärna gått ut varje dag/kväll om jag hade haft ork, tid och pengar till det!
Vi får se, när mitt lilla problem är borta så kanske jag drar ut en massa?! vi får se ;)

Nu har min familj lämnat mig ensam hemma och dragit ut till landet vilket är otroligt skönt enligt mig. Något som jag vekrligen älskar är att få vara hemma själv, det är för jävla underbart.
De ända jobbiga är väll att sova själv på natten, men det går ju.. ^^

Men palla skriva mer... skriver bara en massa skit så
vi höres ppl
peace!

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

Hejhej :)



Vilken fiin blogg du har! <3



Kraam ♥

2009-07-27 @ 22:09:03
URL: http://lillaajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0