sånt som händer...:)

Grådagens utgång vart helt okej, måste jag säga. Vi började på någon hemmafest i slussen, jag, Ellen och Sabina. Där var det hyffsat segt så strax efter tolv drog jag och Sabina ut på krogen och Ellen till ngn...
Jag och Sabina fick stå och vänta i regnet för att få komma in i typ ett tusen år. Fast Sabina hade med sig ett paraply så de var väll bra det. När vi står där i kön och båda råkar titta bak samtidigt ser vi ett välkänt ansikte och gömmer oss bakom paparplyet, haha. Eller det var mest Sabina som gömde síg... ja bara hakade på. Skitsamma

När vi väl kom in så var vi båda supertaggade så vi lämmnade våra väskor hos Lisette och sen sprang vi ner till dansgolvet. Sabina kände alla? hahaha vi dansade ett tag och sen så gick vi och hängde in våra väskor för att dansa ännu mera, men de blev snabbt ganska segt och vi drog oss alla hem.

Jag gick i regn... hata! Fyfan, men det var ändå rätt skönt att komma hem till först och främst mat och sen en varm säng. Jag var tvungen att äta direkt när ajg kom hem. :D haha

Nej nu ska jag glo på TV, har ätit en billys pizza till frukost:)
Vi höres, ciaooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0