Shuuululu

Hejsan hoppsan!
Igår var jag typ astaggad hela dagen för att hitta på något, men när kvällen kom så bara dog jag! Pallade verkligen inte! Tog typ powernap tio gånger eller något sånt innan ja bestämde mig för att sova.
Vaknade sent idag.., inte bra! Måste städa köket och mitt rum till imorgon och ikväll blir det ju utgång... sånt som händer! Har redan börjat diska och så har jag börjat plocka lite kläder i mitt rum. Fyfan va mycket det är!

Aja, sen måste jag bli klar med en teckning idag... känns bra? Nej! Men det ska nog gå.

Btw, måste berätta en helt onödig grej, men inatt drömde jag att min mamma lagade spagetti och köttfärssås i kaffebryggaren. De va skumt! Hahahah!

Aja, back 2 work, disken diskar sig inte själv! Tyvärr!!!

Hör av mig senare:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har lagt till dig nu ^^

2009-07-11 @ 14:29:54
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0