Träns och förbygel till Gunnorp

shuuuuu!
Världens bästa Amanda lånar ut sina träns och förbyglar till mig och Kira när vi åker till gunnorp:D Jag kommer ha med mig så otrligt mkt saker har jag märkt :S :D sånt händer!

Vi ska få låna det här

bilden är på Amanda och prinsessan (Linnea) när dom tävlade! Så sjukt duktiga:D

och så ska vi få låna dethär!

bilden är på prinsessan (Linnea) från när jag hade henne på hoppkurs i julas då jag också lånade sakerna av Amanda:D

jag kommer även dra med mig två av mina träns

det som jag använder på Barney och som på bilden Dino!


och det här som jag köpte till Power, som blev halt så jag knappt haf använt det... Arrac fick ha det i höstas iallafall:)

Arrac och Elliot kommer bli så fina^^

Kommentarer
Postat av: Kira

så himla snällt av amanda :D

och ja, arrac o elliot kommer va finast, som alltid :Ö

haha lääängtar<3

2009-07-08 @ 15:35:39
URL: http://kiiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0