7 av 74

Ja, gårdagen dåra.
Började med att jag, mamma och pappa vandrade iväg i regnet (jag hade paraply eller vare heter) till kusinvitamin för att fira att han fyllt 20.
Vi kommer dit ganska tidigt så vi tog de bara lugnt ett tag. Några minuter efter oss kommer Kim och Jonathan med massa massa is som de la i badkaret för att kyla ner alla 74ölburkar och nåra vinflaskor!?
Då vare bara börja dricka dåra:D
De kom mer folk och sen så skulle vi äta middag. Så jävla gott. Bakad potatis med skagenröra och kycklingröra! Var bara att svulla svulla svulla! Lite öl och vin på maten dåra också:D
Sen så efter amten blev de kaffe och fika... mumma!
Efter kaffet kröka vi bara massa och spelade guitar hero och ja va nästan duktig tillochmed.
Packad och klar, drog jag, Kim, Andreas och Andreas? ut till edelweiss? Där var hon den där megakorta människan från Ensam mamma söker haha
Sen en taxi till farsta, somna i soffan vakna i sängen...

Jag och Kim åkte idag och kollade på handbolllsturnering?! Och de va pissväder så vi snodde ett paraply men en liten unge blev typ fett sne, men hon va helt lerig och blöt så vafan ska hon med ett paraply me? Skitsamma... kim skulle jobba lite där så jag åkte hela långa vägen hem från.....? vare nu va :P hahahah

aja palla fett rörigt inlägg men fan skitsamma!

BTW angående rubriken... 7öl var kvar av 74 ;)

Kommentarer
Postat av: giovannetti

alkis!

2009-06-14 @ 20:32:20
URL: http://giovannetti.webblogg.se/
Postat av: giovannetti

sv: jag dricker inte om de va de du menade ;P <3

2009-06-14 @ 23:34:29
URL: http://giovannetti.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0