äru sliten så äru, KRYYYYYYYYYYSSNIIIING!

Känner fortfarande lite smått i huvet att man är lagom påvärkad efter kryssningen alltså ^^ haha Men fan va det var kul!

Gick på båten igår klockan ngåonging? lite innan halv åtta aa! Lämna alla väskor i hytten och skit, nicenice.
Ellen laddade upp med högtalare och jag, Fanny, Ellen och Sabina började dricka lite cider. 
Sen när taxfreen öppnades gick vi och köpte dricka. Jag och Ellen delade på ett flak öl och en påse marsgodis, haha.
Sen blevre fest hos oss alltså! 8D AHHAHA Musik, folk och dricka och dansande och dunkande i tak och väggar! Nice!

Sen sprang jag och Ellen runt på båten, jag utan skor dåra! Och så fann vi ett nästintill tomt dansgolv med bara äldre folk. Vi dansade självklart där. Galet bra var vi och sen dansade Ellen me en av alla Anton som va där :D haha

Ellen sprang runt och skrev vårat hyttnumme på alla killars händer och skrek nummret i korridårerna... jag höll henne sällskap hahaha! Sen så satt vi och spela lite kort i någon hytt...

Aja, pallar inte berätta så noga... vi körde lite kortspel och drack och skit uppe på Jossan och en annan Anotons rum och sen så hamnade jag i Guss och ännu en annan Antons rum och där pratade jag om mat och var antadligen väldigt jobbig eftersomatt någon (anton) tog vatten i munnen och sprutade ut över mig! Tack!^^ Somnade iaf sen... vid typ klockan 6? eller jag har inte så stor koll...
Vaknade första gången av att de dunkade på dörren kl typ halv nio men ingen orkade gå upp och öppna. Sen så igen klockan elva och då öppnade jag för jag va inte trött längre. Ellen, Sabina och Fanny kom in och började väcka de små sovande pojkarna.

Där på morgonen fortsatte lite segt krökande.
Köpte godis från taxfreen
Fick betala för att vi förstört bädden i vårt rum?
och sen åkte vi hem!

När ja kom hem så va jag fett seg och när jag skulle duscha var ja tvungen att sitta ner för ja höll på att ramla omkull när jag stod. HAHAHA

Aja vi höres ppl, detta inlägg blev rätt flummigt.


Ellen och jag ^^

Sabina
Sabiiiinaaaa :D:D ^^


Faaaannnyyyyyy :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0