Dagen

Hejsan folket.
Känner verkligen att jag har blivit bra med uppdatering... nästan lika bra som ni är på att komentera *evil eye*

Idag har jag iallafall itne gjort så himla mycket till en början. Men senare mot kvällen åkte jag till västra och mötte Fanny och My så gick vi ner till pampas för att bara tare lugnt.
Nån sekund senare kom också Nettan och sen Pernilla. My och Fanny badade och sen blev det för kallt så vi gick till... ngn? ursäkta ja minns inte vem :o
Där vare typ nåra människor och folk spelade billjard. Men sen kom grannen och klagade på att vi gick för mkt???? Så jag, My, Fanny och Anton drog till max och käkade. Mumma!
Men på vägen dit tappa ja skorna 839429304802gånger och alla gick så jävla snabbt så jag kom bara efter^^ men de e luugnt.

Efter att ha ätit gick vi hem....
nu sk ajag snart sooovaa... och bossekatt ligger och sover på golvet? :o för er som vill veta^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0