Godmorgon :)

Sitter här med en kopp te och lyssnar på musik.
Vaknade lite tidigare än vad jag behöver idag men det är ju bara bra eftersomatt ajg försover mig så himla lätt.

Ikväll blir det kryssning för hela slanten! Fyfan va kul det ska bli. Jag funderar lite på vad jag ska ha på mgi och vad jag ska ha med mig?! Vi får se de blir nog jättebra :D

Igår red jag på Baccaral och det gick faktiskt ganska bra förutom i vänster galoppen där jag bara ville ta livet av mig för han blev så himla jobbig. Fast han gav efter ett litet tag där också sen.
Vi önskade hästar till nästa vecka då vi ska rida barbacka och jag önskade Barney och Vitsippa.

Nej nu ska jag klä på mig lite tror jag haha.
Hörs seanre? eller sent imorgon :)
ciiiaooooo

Kommentarer
Postat av: sophia

ha det så jäääte roligt :) vilka hänger med? <3

2009-06-04 @ 16:25:27
URL: http://piuys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0