Knocking on Heaven's Door


underbar låt!

Idag har jag tydligen ingen skola... de e nice!
Jag har börjat fundera på om jag ska ta ledigt ett år från skolan och jobba lite för jag känner inte att jag har tillräckligt med skolpepp för att klara av nästa år. Jag behöver nog lite ledigt.
Menmen, vi får se hur det blir.

Vaknade rätt tidigt idag... typ strax efter tio? Tog det sista kaffet och åt upp alla bullar så ja behöver nog gå och köpa nya åt min bror senare haha! Har bara glott på TV och ugglat här vid datorn.
Vad som händer idag, vet jag inte, men börjar tröttna på att sitta inne hela tiden :P ahha

(Y)

Kommentarer
Postat av: Johanna Kelii

Med världens underbaraste musiker <3

2009-06-10 @ 15:09:19
URL: http://planetwaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0