Läsarna tillbaka?

Ja, efter att jag varit borte över midsommar så försvann ju nåra av läsarna. Det är förståligt eftersomatt jag inte uppdaterade. Men sen fanns de söta trogna som trots allt kom in och kollade om jag uppdaterat och det är jag glad över.
Nu är de fflesta? flästa? eller hure stavas, tillbaka iaf. Det ser jag i statestiken, men det är nästan otroligt för nada komentarer?!
Varför komenterar ingen?:o bara lämna en komentar som jag kommer tillbaka och svarar på i era bloggar? Det är verkligen mycket roligare att blogga om man får komentarer (A) ahhaha
ja nu va ja gnällig
men jag har rätt!!

haha puss!

Kommentarer
Postat av: sophia

hehe jag såg det på din blogg, för jag är en av dina trogna läsare ^^,



:)<3

2009-06-23 @ 00:22:16
URL: http://piuys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0