GodmorgonGodmorgon

Halsen tar sönder mig! Nejmen de e jäkligt irriterande för de gör bara ont när ja sväljer och då gör de n sådär megaont! Och att inte kunna svälja är inget bra för en sådan som jag som verkligen älskar mat! Va ska ja ta mig till!!? Nejmen de får gå bra. Jag tvingar mig själv att svälja kaffet iaf för de e för gott för att skippa på morgonen. Och jag dricker MYCKET kaffe :)
kaffe

Menmen, måste bara påpeka att ja blir alltid lika "glad" när ja vaknar upp och ser detta utanför fönstret.

Finns inget som gör mig lyckligare... naaaaaaaaat!
FYFAN FÖR KYLAN! Kan någon ta bort den härifrån? Nu tack!
Jag e verkligen skittrött på de här jävla vädret, så ja vet inte vad!!! Vad det här landet har emot värme, vet jag inte, men ja blir iaf väldigt irriterad när de e så jäkla kallt! Inte bra för min hals heller!!
Men får trösta mig med min nya bok jag köpt ;) hihihiihi, har bara läst ett kapitel för ja hatar verkligen när boken tar slut så ja vill inte läsa för snabbt den här gången :)

nu ska ja dra
peace

Kommentarer
Postat av: Natta

Var bor du ?

2009-03-11 @ 14:53:29
URL: http://lillblondinen.blogg.se/
Postat av: sophia

åååååh, jag måste köpa boken! :)

vad kostar den?

2009-03-11 @ 15:18:09
URL: http://piuys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0