Måndag

Godmorgon bloggen :)
Vaknade vid nio utan någon aning om när jag borde gå upp men med de flyt jag har så var nio en bra tid ^^ hihi.
Igår kväll gick jag och Katrine (min granne) och handlade lite godis.

en amigochoklad! jag e förälskad i den!!! och ett trepack MER Päron hihi! Mumma!

Jaja! lycklig vart jag när ja vaknade imorse igen? nej!
såhär va reaktionen på vädret!

ser ni? SER NI? Den jäkla äckliga helvetes snön som hemsöker mitt liv hela tiden! Vet ni hur mkt jag hatar snö?

Aja... får väll överleva en till istid!
Kom på att jag lovade att lägga ut onsdagskvällens outfit men att jag aldrig gjorde det haahaha :D här får ni ^^

OCH HAHAHA TITTA VA SMUTSIG SPEGEL! De e faktiskt massa fondation på x) jag råkade trycka skithårt på min fondation en gång så de sprutade ut på spegeln så slarvade jag när ja torkade bort det hahaha!
aja... ska fixa mig för morgonen^^
Peace ppl!

Kommentarer
Postat av: sophia

jag hatar också snö typ sååååååhär mycket! :@

2009-03-24 @ 15:22:16
URL: http://piuys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0