Top FEM

mitt försök att skrapa ihop hela FEM killar i en topfem lista... jag som är otroligt kräsen hade stora problem med detta xD


1.Tom Kaulitz
 ja, den självklara ettan i mina ögon! otroligt snygg och värld att vila ögonen på! Fin kropp *dregglar*
Sen e han lång 8D håller sig till min minst 180cm regel! ^^ de e bra (Y)
Ja han e nummer ett dåra!






2. Robert Pattinson
Otroligt snygg, speciellt som Edward Cullen 8D Men också som sig själv! Han är med lång över 180cm så de ebra!
Har sådär fina kindben som jag typ dör av 8D haha mihi
tvåa!





3. Johnny Depp
MMMMM...! mumma! SÅ GRYMT SNYGG! och begåvad..., om ja bara va några år äldre så 8D haha
han har med sånnadär grymt fina kindben och ansiktsdrag över huvetaget som ja bara dör för! höhö
han är dock inte över 180cm menmen! finns undantag 8D
trea





4. Dregen
Barndomskärleken, den glömmer man väll aldrig 8D aja, ja e sågottsom ett barn fortfarande men ja menar när ja va sådär pytteliten var jag ju på tok förälskad i Dregen! Jag förstår mig på mig själv faktiskt! Han e snygg^^






5. Ian Snyder
här började de bli riktigt svårt när mina kräsna ögon hade riktiga problem att hitta en killa att sätta in här. Men så kom jag på den här presonen från en film som ja inte minns varen heter. Och nu menar ja att själva karaktären e snygg..., inte skådisen! Förlåt, men hane  ändast snygg som just Ian ^^



Kommentarer
Postat av: YlvaFÖRFAN!

OMG! Fifaaaaaan vad coolt! åh fan vad grym din farsa är! :O:O Jagmenar ramones? Kings of punk? wow! Johnny depp är inte heeelt fel ^^

2009-03-16 @ 20:01:06
URL: http://ylvape.blogg.se/
Postat av: Annelie von Matérn Fallqvist

Svar: Tack :)

2009-03-17 @ 10:11:21
URL: http://annnelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0