torsdag

dagen va seg! men ja överlevde igen^^
efter skolan åkte jag in till stan dåra för att kolla efter alla skor! Hittade dom från H&M's barnavdelning men köpte dom inte idag för ja orkade inte *lat* sen hittade jag ett annat par från H&M som jag har lagt upp bild på förut... ett par benvita med 11,5cm klack! MEN helvetet fanns inte i 36, annars hade jag haft me dom hem idag.
Sen kolla ja Bianco efter dom där svarta..., men icke min storlek! Så ja gled till Scorett och hitta inte skorna och sen gick ja till alla H&M i stan och en till Bianco... utan någon lycka.

Så besviken för att inte köpt ngt åkte ja hem och gick egenom solna C för att titta snabbt. Hittade ett par svarta skor som jag köpte på H&M för 129:- och lite hårspännen, en billig maskara och ett par nya minismå örhängen^^ haha


örhänget

skorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0