--

Shuu, hemma från stallet nu då.
Sitter och lyssnar på lite musik på Spotify. De e nice!
Idag fick jag rida Chamör och det gick faktiskt ganska okej. Han tog inte riktigt skänkeln, bjöd inte framåt, men sprang. Men formen var fin och det är ju posetivt.
Sen satt jag och töntade mig i cafeterian och väntade på att Kira skulle rida klart så vi kunde gå hem tillsammans och självklart började det regna när vi gick hem.

När jag kom hem så var jag iaf svinhungrig och höll på att börja gråta när de stod falukorv på bordet. Ni anar inte hur mkt jag hatar det!
Så fyra mackor och kaffe blev de till middag för mig idag.
Borde sova lite, eller fixa lite med min tavla egentligen... men jag är itne sugen på att göra något av det så jag skiter i det, hehehe...
aja, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0