13/5-09

Godmorgon världen! 8)
Vaknade halv elva, det var nice! Har gjort frukost och kaffe och sitter nu här och äter mackor och dricker kaffe samtidigt som jag bloggar lite! Min buss går om typ en timme så jag behöver verkligen inte stressa idag.
Har först idrott och sen bild, sen slutar jag! (Y)

Har märkt att mina pengar börjar ta slut igen... de suger bigtime! Jag vill ju köpa ett par nya skor och en klänning och väska till! Men de har jag inte råd med!
Börjar känna att jag måste börja anstränga mig lite... börja jobba! Men jag är ju för jävla lat och orkar inte! Menmen... får väll börja snart så jag kan köpa lite kläder och skor (A)

Menmen,,, nu blev inlägget tråkigt :D vi hörs senare ppl!
KOMENTERA MERA! 8)

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0