Bilder från brännbollen

lagfotot igen
här har vi då hela ligen. Vi var de skräckinjagande... inte sant ;)

krigsmålning
krigsmålningen fixades på plats innan första matchen ;)

vi hade en maskot
Ellen busar med vår maskot Nelson (aka Frankie?)

maskot
Nelson och lite av laget...

spelet
Fanny och jag på planen, och jaa jag hade asfula kläder och Fanny hade assnygga byxor!

i kön
HuRK

sara
Sara gör frivarv?! Absolut!

Fanny
Fanny

Sara
Den fallande Sara och det svävande racket?


Fanny slår...


Ellen slår...


Jag och mina fula kläder, utan skor i blött gräs. Jag slår och träffar! YEAH!


Ute spelare

Sara
Sara tar lyra :D


Eftersomatt andra matchen gick lite sämre så blev målnignarna läskigare :o xD fast bara Fannys dåra

Jag och
Jag och Fanny utespelare... TITTA MIN HAND x'D HAHAHAHHA


Kevin slår


Så de va väll fina bilder?
Vi var bäst glöm inte de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0