dagens barnvagnsförare -.-'

tråkade i skolan idag, inget att prata om (Y)

Men iaf, när jag åkte hem var först tåget typ försenat 6minuter eller va det var och de va ju förfärligt jobbigt! menmen, kom ju hem tillslut.
Idag var jag duktig och gick hem från stationen istället för att ta bussen så ja borde ge mig själv en guldmedalj eller något liknande. Brukade gå förut men har inte gjort det på ett tag nu, tills idag dåra.

Men iaf, påvägen så vare en barnvagn som skulle köra om en annan barnvagn PRECIS då jag går förbi så helvetet körde över min fot!!!
Alltså, fan skaffa mindre barnvagnar eller se var ni fladdrar med hjulen! Hon liksom tvärvände vagnen rakt över mina fötter jag fick fan en chock och ont i tårna... typ inte men kunde ha fått!

Jaja, tänkte äta lite nu :D
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0