Dansa min docka!

Yeah! Today dansade vi på idrotten dåra, som va min första lektion.
Dansade typ massa gameldans och de va fett kul faktiskt. Och OTROLIGT jobbigt. När vi dansade någon dans fyra och Min och Elinas glassarfyra så fick de som satt på bänken som inte hade kläder med sig vara dommare och välja ut ett fyrpar itaget och tro det eller ej, men jag, Anna-Veera, Andrea och Rebecca var kvar sist! Vi vann!!
Inte så otroligt när de gäller mig ;) skämt och sido.

Sen hade vi ju bild och jag målar en liten rosa påni som står på ett moln med massa regnbågar och shit bakom... hello dagis stile!

Efter skolan så gick vi till stationen och jag, Deo och Elina tog kaffe och bulle, jag och Elina åt också glass! Mumma!
Jag åt en cornetto Jordgubb *my love*
Elina köpte 88an :)

Kom hem lagom till middagen, soppa och mackor. Gott! Och nu tar ja de bara lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0