Dressyrtävlingar i stallet,

Hello everyone!
Dåligt med uppdatering, i know, men sånt får vi leva med!;) Idag har jag suttit e sekretariatet (eller hu sjutton det stavas) på våra dressyrtävlingar i stallet, hela dagen, från klockan 10 och nästan ända till klockan 17. Men de gick bra... var lungt och alla var jättetrevliga.
På morgonen satt Rebecka med mig och de va första gången båda vi satt men det gick bra. Vi drack lite FUNlight saft som smaka bläääää! Bara konstgjort! Fy usch!
Efter ett litet tag kom Ellen och hon hade bakat massa mumsichoklad grejjer! Jag blev SÅHÄÄÄÄÄÄR glad!
Hon hjälpte oss sen och vid ett gick Rebecka för hon skulle någonstans?

Jag och Ellen fortsatte och hade faktiskt roligt ^^ Mihi, vid lunch köpte jag en toast (viktig info)
Och sen när allt var slut så köpte jag och Ellen en varsin daimglass.

Ellen skjussade mig till skytteholmsparken och vi prata mkt om en kryssning vi ska åka på den tredje, Taggad! Och Sen så gick jag hem därifrån.

Nu e jag hemma... faktiskt astrött! Borde sova tidigt idag för imorgon ska vi träffas nio i stallet för att åka på brännbollsturnering! Vi ska vinna! Yeah!

Nu ska jag äta något^^ Hörs senare

ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja, det var verkligen skitkul :D

2009-05-21 @ 19:15:19
URL: http://missprezident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0