Dygna eller sova?

Jaa.... sitter och funderar på vad jag ska göra.
Antingen går jag och lägger mig nu, eller så dygnar jag (de vill säga sitter uppe hela natten)
Jag menar jag hatar inte att vara vaken, jag hatar att vakna och eftersomatt jag har ridning imorgon så måste jag vakna tidigt. De gör ju saken bara värre.
Så om ja drar igång lite kaffe, plockar fram massa filmer, ställer klockan för säkerhetsskull så kanske jag kan sitta upp hela natten tills imorgon då jag ska till stallet?
Men man undrar om jag klarar det? Är 5½ timme tills jag ska gå upp nu. Om 6 timmar ska jag gå. Tror jag? Typ
Så... man borde ju klara det?
Fast det vore nog bättre att sova... men jag är så rädd att jag kanske försover mig då ?! :s
Vi får se hur de blir^^

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0