Gårdagen

Jag var ju lite surig igår så de blev inget inlägg om hur dagen hade varit, men den va ok.
Började med att åka till skolan till kvart över 1 då jag började igår.
Hade lite photoshop lektion sen åkte jag hem. På tåget hem fick jag sällskap av Andrea, henne bror, Anna-Veera och Linn som skulle till stan, själv åkte jag till stallet.

Där betalade jag min biljett till studentskivan på måndag och så följde jag med Rebecca Lakey när hon var ute på promenad med Romario. Tog några fina bilder :)

Rebecca
RomarioRomario och RebeccaRomario



Sen kollade jag på slutet av hoppnignen och tog några kort på Sabina och Jack... De blev inte så bra bilder men domhär två va iaf bäst




Nu ska jag dra ner till stallet igen
Cya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste skicka alla bilder på ig och romario sen :)

2009-05-09 @ 22:09:58
URL: http://hurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0