Godmorgon ppl!

Vaknade vid 8a idag och då låg bossekatt precis bredvid mig och spann som bara den och gissa om han blev lycklig när jag vaknade? Började jama som en tok och han ville tydligen ha mat så de va ju bara tvinga sig upp och ge de lilla odjuret sin äckliga sörja! Haha!

Upptäckte nu att vi har världens godaste ost hemma :O Sitter nämligen och dricker kaffe och äter mackor och osten e för otroligt god! Fast de är inte så intressant men va tvungen att säga det!

Aja, jag e duktig, har vart vaken i 20 minuter och har redan hunnit mata båda mig och katten. De e nice!
Ska duscha lite snart innan ja fixar mig och drar iväg till skoooolaan.
Vi hörs senare

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0