hatar rubrikerna (Y)

Ja, idag i skolan vare rätt lugnt... jobbade på ett referat om vänsterhänta?!?! De va ju kul?
Efter skolan iaf så åkte jag hem men i dörren upptäckte jag att jag inte hade mina nycklar, KLANT! Så jag gick ner till stallet en snabbis och mötte Carro och Bex, så ja förföljde dom ett tag. hehe
Sen så satt ja mest och drev tiden tills ja visste att någon skulle ha kommit hem och då gick ja hem hihi.

Juste, btw jag behöver HJÄLP! allvarligt. Ska på studentskiva på måndag och ja vet inte va ja ska klä ut mig till...

Temat är att man ska kunna presentera sig "Jag kommer ifrån..."
Så typ en handuk runt kroppen så kan man säga "Jag kommer ifrån duschen"
fattar ni?


Kommentarer
Postat av: sophia

fan vad roligt tema på skivan ! xD

2009-05-07 @ 21:33:27
URL: http://piuys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0