Hoppning med prinsessan.

Idag var Linnea jätteduktig. Hon var verkligen posetiv och bjöd bra på hindrerna. Vi hoppade visserligen typ 1cm men aja. Hon var iaf skitduktig. :)
Vi hoppade samma övning som förra söndagen och de var kul idag igen^^

Sen bestämde jag och Nina (min ridlärare) också att jag skulle sluta rida Petite och gå tillbaka till Dino i dressyren. Och eftersomatt Dino inte hoppar alls så har jag Linnea på hoppnignarna. Det blir nog toppen tror jag :)
Jag red ju Dino i 1 år förut men tröttnade så grymt mycket på honom för han var så jobbig, men de känns nog som om de kan bli kul att prova igen.

Efter ridningen åt jag mat, spagetti och köttfärssås och sen så mobbade jag folk när dom tvättade dressyrstaket. Jag hjälpte till med det lite grann också faktiskt.

Sen tänkte jag lägga ut en rolig bild på min kusin Kira, men hon är världens tråkgiaste människa som inte kan bjuda på sig själv! Så ingen bild på henne...

här är filmen från idag :)

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag kan inte kolla på filmen

2009-05-20 @ 13:09:34
URL: http://lillablondinen.blogg.se/
Postat av: sophia

det går inte och kolla :/

2009-05-20 @ 14:17:32
URL: http://piuys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0