Hopptävlingar.

Hejj alla glada som fortfarande orkar sig in på bloggen.
Idag blir det ett hästigt inlägg typ :)

Jag var då nere i stallet idag och hjälpta till med tävlingarna. Första klassen var jag nere och fotade lite ponnysar från hufvudsta och några bilder finns i slutet av inlägget.
Men när första klassen var klar så vare dags för mig att hjälpa till som funktionär. Jag var målflagger i andra klassen och i allsvenskan och de va sådär lagom tråkigt, men någon måste ju göra det.
Fick se en hel del fina ponnysar, några avsittningar och en massa massa sol.
Jag har btw lyckats bränna mig lite på kinderna och på näsan... Fint? Nej, liknar rudolf med röda mulen! Fyfan!

I mellan andra klassen och allsvenskan så hade jag och Ellen en halvtimmes lunch där vi vräkte i oss pasta med köttfärssås som var oootroooliiigt gott. Sen så hann vi med fika på maten ;) Någon god chokladgrejjsruta och en bulle med kaffe till.

Här är iaf några bilder

Sophia och Rexona som startade först av hufvudsta ryttarna.


Amanda och Linnea (prinsessan) var direkt efter Sophia.


sen så slänger jag in en fin bild på Sabina och Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0