Lördag

Drog ner till stallet och skulle hjälpa Ellen med anmälan till tävlingarna, med e skötte hon nästan helt själv iallafall. Vi åt glass och drack kaffe och satt och prata ett tag.
Bestämde oss sen för att dra in till Kista och kolla om de kanske fanns ngt jag kunde köpa... eftersomatt Ellen inte hade pengar.
Först åkte vi hem till Ellen så hon kunde byta om till jeans för hon hade mjukisbyxor och sen åkte vi iväg. Hittade typ ingenting, men hade trevligt ändå, åt på donken och de va najs :)
Jag provade mina guldskor som de btw har höjt priset på de jävlarna. Det gjorde mig lite sårad men skitsamma.
Nu e jag hemma och har lite tråkigt, funtar på åh ta en glass (A) hihi

Men iaf, idag fick jag en komplimang om att jag påminde Analeigh från Top Model? ja har ingen aning om vem de e? kollar inte på Top Model... kanske inte e en komplimang då? xD vet ju inte hur hon ser ut... orkar inte söka xD


Kommentarer
Postat av: Emelie

javet, han va fin han med , tänkte ta med dom :P men när jag såg spec. adde tappa jag andan, han var typ smal då :O smalre iaf ^^ :D

2009-05-09 @ 21:07:41
URL: http://missprezident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0