Mögelkväll (Y)

Yeah!
Blir att sitta hemma och mögla ikväll?
Nej inte riktigt... de låter ju för jävla äckligt, men jag älskar roliga uttryck!
Jaja, har precis gjort kaffe till min lilla svampbobchokladkaka och ska snart riva ner hela DVDhyllan i jakt på en bra film... kom precis i den här sekunden på att jag fan har en film från julafton som jag inte har hunnit öppna äns en gång...
Eller hunnit har jag ju, men orkat är en annan sak!

Alla barnen var ute och hade kul
Utom Miranda
För hon var så olik de andra


sämsta hitills men haha jag vill också va me i alla barnen historiorna!

Jaja, har busat med bossekatt och han är för jäkla rolig xD hahahahha
Och jag är elak och filmar honom när han e hungrig då jag egentligen borde ge de lilla skrället mat men de va roligare att filma x) och han fick ju mat efter det:D

Lägger ut filmen så snart Youtube vill sammarbeta med mig ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

haha :D Jag ska också köpa den :-) Längtar skitmkt :-D

2009-05-15 @ 21:23:14
URL: http://jjessicanilssons.blogg.se/
Postat av: Zarah

tack :)

2009-05-15 @ 21:25:35
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0