Onsdag

Hello! Nu är det onsdag och sista skoldagen den här veckan! SKÖNT!
Kom lite sent till idrotten men vi hade ingen lärare så vafan... men iaf kom dit och lyckades sparka en fotboll i ansiktet på mig själv. Ja det är lyckat! Men jag var iaf duktig tycker jag? Lite... :D

Sen skulle vi ha bild men innan de gick jag Elina och Sandy och köpte läsk/glass. Jag köpte en daimstrut, mumma! Sen satt jag och hatade min tavla i bilden för jag inte orkade måla.... nästa gång ska jag måla me färg...

Efter skolan lulla jag och Deo runt i jakan ett tag och innan vi åkte hem tog jag en kaffe och en bulle på pressbyrån... :D

Nu e jag hemma, ska duscha och sen vet jag inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0